Related Posts with Thumbnails

Tuesday, April 20, 2010

Sengaja..






(<--- Jangan gelak kuat2 bila tengok pic versi ngade2 budak tu. [*tiba2 nak blushing] Konon dia tengah main cak2-lah tu! Haha.. Credits to Abang and Kakdik, by the way!)

Tak sangka
Suatu 'benda'
Yang dulu telah ditinggalkan lama
Kini kembali menjelma
Haish.. Terasa segan, malu pun ada
Ingatkan 'benda' tu langsung direject, tak diterima
Tapi, rupa-rupanya?
Haha..
Anyway
Terima kasih kepada dia
Yang entah siapa2
Tak pernah kenal, tak pernah jumpa
Tapi dia berani menegakkan kata
Juga setia membela
'Pertolongan' itu akan dihargai sentiasa!
Oh ya..
Sorry, maybe you guys sedang menggaru kepala
Tertanya-tanya
Entah apa yang dibebel segala
Hujung tiada, pangkal pun tiada
Tiba2
Berterima kasih pula
Haha..
Takpe
Saya sengaja
Nak mengada-ada
Kerana tadi timbulnya satu perkara
Yang membuat saya ketawa
Yang juga dulu pernah menghantar duka..
Peace! :')

*Well, everyone deserves a second chance, kan? And I shall now believe in Karma. Allah itu Maha Adil! :)

2 comments:

  1. arrgggghhhhhhhh...IQ tertinggi i pon x dpt nak solve teka teki u ni...apebendanye "bende" ni...garu cni sana dpt plak kulit kepala...

    ReplyDelete
  2. Bradley - Ahaha.. What-lah you.. No need to solve the riddle.. :P

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...