Related Posts with Thumbnails

Wednesday, June 3, 2009

Musim La.. La.. La..

Bulan June dah tiba
Rasa kejap saja
Ugh.. Automatiknya
Kini bermula
Fasa 'musim' cap busy gila
Menggantikan terus si musim lalala
Yang dulu kuisi dengan bertapa
Di atas katil dan juga
Depan komputer riba
Dah habis tempoh untuk bermain segala
Mamak favourite pun dah tak boleh nak selalu jumpa
Kira nasib baiklah juga
Musim bola dah tiada
Dah tak payah nak kunci jam tengah malam berjaga
Sementara
Nak tunggu season baru bermula
Bolehlah setakat nak isi masa
Untuk kilatkan piala2
Kekekek.. Sempat je!
Tapi tulah
Yang tak tahan cuma satu je
Bila musim cap busy menjelma
Kesian tengok bantal sebab tak layan dia
Kalau peluk pun buat sejam dua
Oh, bantal.. Janganlah terasa
Tuanmu ini busy sedikit tak seperti selalunya
Tak apa
Nanti bila weekend, kita 'belasah' sepuas-puasnya
So, don't worry ya!
Oh, terlupa pula
Buat si Abang dan Kakdik juga
Tak apa
Mentang2lah sekarang cuti bertapa
Konon ada banyak masa
Nak pratise Aerosmith atau si Metalicca
Ohoho.. Jangan berangan ya
Title Guitar Hero still si kakak yang punya!
Kakakakaka..
:D

5 comments:

  1. bantal oh bantal
    gembira ku melihatmu
    bila tiada musin bola
    memelukmu menyedapkan mimpiku

    bantal oh bantal
    kesian ku melihatmu
    bila jelang musim bola
    ku akan memelukmu jua

    tapi untuk melepaskan geram
    ku menumbukmu kuat-kuat
    kepada team yang kalahkan MU
    sebab dikau tahu MU is the best

    ReplyDelete
  2. oxyy thanks for make me utk calm. iloveu muax;)

    ReplyDelete
  3. Bro Brad - Fuyoh!!!!!! You're reciting a Malay POEM? Huhuhuhu.. I must say that I'm impressed!!! Yay!!!!!!

    Ms. Puspa - I love you too!!!! Hehe.. *hug! :D

    ReplyDelete
  4. guitar hero kakak yg punya?? hahaha
    meh sini fight dgn master errul plak.. haha

    ReplyDelete
  5. Mr. Bulans - Ahahaha.. Haduh! Ini title Guitar Hero peringkat rumah bolehlah si kakak yang pegang! Hahaha.. :D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...