Related Posts with Thumbnails

Sunday, May 3, 2009

Jejak Kasih.. Kononnya..


Ya..!
Akhirnya..
Setelah 3 bulan lamanya..
Kita tidak berjumpa..
Hari2 tekak ni terseksa..
Asyik teringat teh ais saja..
Ugh.. Ini baru masuk bulan ketiga..
Belum lagi tiga purnama..
Sekian lama tidak 'pekena'..
Haa.. Hambik! Tiga gelas nikmat dirasa..
Haha.. Dah tak peduli apa orang nak kata..
Yang penting dendam rindu terbalas jua..
Cecece.. Kira macam jejak kasihlah kononnya..
Ugh.. Macam tak percaya..
Sudah tiga bulan rupanya..
Teh ais itu ku tidak cuba..
Tulah.. Ini semua disebabkan masa..
Hmm.. Takpe.. Takpe..
Hari ni kita bersua..
Tiga gelas ku minum tak ingat dunia..
Sampai dah naik kembung, senak pun ada..
Ah.. Takpe.. Takpe..
Kalau kembung, minyak cap kapak kan ada..
Oh.. Happy tak terkata..
Ada teh ais, tak kasi yang lain pun takpe..
Betul! Tak kisah punya..
Si papadom yang rangup tu pun ku tak lupa..
Ugh.. Bila lagi boleh kita berjumpa semula..?
Oh.. Takpe.. Takpe..
Terlupa pula..
Tadi sebelum balik sudah ku pesan kepadanya..
Si mamak favourite yang selalu angguk kepala..
"Anei.. Kasi bungkus lagi dua!"
Ahahaha..
Saje buat spare sebab esok pun nak minum juga!
;)


8 comments:

  1. haha.. nice header..
    happy giler dapat teh ais ek..

    ReplyDelete
  2. Thanks Mr. Bulans.. ;p

    Oho.. Mesti! Happy tak ingat dunia bedal 3 gelas! Hahaha.. :D

    ReplyDelete
  3. wah,sampai 3 cawan too~ ganas nier....
    mesti rindu gile dgn teh ais ek~

    hehehe~

    p/s: teh ais kaki here~

    ^^

    ReplyDelete
  4. Hahaha.. Bran, 3 gelas tak cukup ganas lagi, I think! Hahaha.. Yeah, I miss it everyday.. Huhu..

    Yeah! Join the teh ais crew, dude! Welcome to the club! Haha.. :)

    ReplyDelete
  5. Ms. Puspa - Ecececececece.. Kasi panjang sikit lagi.. Hehehe.. ;p

    ReplyDelete
  6. kite menang lagi.. arsenal KO.. haha

    ReplyDelete
  7. Mr. Bulans - Huhuhu.. Macam biasa.. *hi-5 sikit! Hehehehe.. :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...