Related Posts with Thumbnails

Saturday, October 3, 2009

Ouch!

Salam + a BIG smile to all.. :)
This Blogxygen has been abondoned for almost a week. Huish.. Tuan punya blog kurang sihat. Biasalah.. Antibodi konon tak kuat, 'fragile'.. Alhamdulillah.. Hampir 2 kali weekends makan luar. Makan kat 'open house'! Haha.. Ibu takyah masak during weekends katanya. Rezeki bulan Syawal.. Hehe.. Kepala pening, berat je rasa.. Macam baru lepas kena gelek dengan steamroller! Haila.. Tetiba je pulak demam datang attack. Ceh.. Suara dah hilang! Ini semua batuk punya pasal. Macam mana nak jerit2 kat depan tv time tengok game ManU malam ni? Ish.. Muscle2 ni semua sengal2 macam baru lepas kena wrestling. Sungguhlah si Panadol yang dah berbiji-biji ditelan tu tak lut langsung. Hmm.. Sakit2, batuk2, pening2 tapi bila time pergi raya mesti je! ;D
P/s to Chico - Siapa kata kalau dah tua bangka, tak dapat duit raya haa..?! Hehehe.. :P

2 comments:

  1. lain kali rakam je suara lantang u tu,nanti bila sakit tekak mainkan rakaman tu,hihik

    ReplyDelete
  2. Ahaha.. Good idea, Brad! Will try the method one day! Hahahaha.. :D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...