Related Posts with Thumbnails

Friday, December 12, 2008

Rambling..

Salam all..
I guess on this post, I'm gonna rambling (membebel) all the way about what had happened to myself lately..
So, feel free to skip reading this post if you guys think that "Ee.. Mesti kepala budak ni ada terhantuk kat mana2 dinding!" for this 'uncategorized' post of mine.. =p
TEH AIS
Hmm.. Tak perlu lagi saya mention yang saya ni 'hantu-teh-ais'.. Hehe.. And I feel comfortable with that title actually.. Haha.. Speaking of teh ais, lately.. the frequency of myself 'bedal' this 'yummy-liquid' sangat tinggi. Kalau dulu, saya akan belasah teh ais 2 hari sekali, but now.. Sekali sehari! Yeah.. Gila, kan? Ibu and Ayah pun naik pening.. Elemek.. Diorang pun join je sebenarnya.. Hihi.. Entahlah.. Kinda addicted dengan teh ais mamak yang saya selalu lepak tu.. And I don't know why! Ugh.. Entah apalah yang mamak tu 'baca' sampai buat budak ni kept thinking about it.. Adoi..
(I took this old pic from Ayah.. Hehe.. Jahat2!)
DISTRACTIONS
Aww.. Lately ni jugak, tahap emo memang tak berapa stabil (Cheit.. Bukan gila daa..) but my head's kinda full with so many 'ntah-pape' stuffs.. Ugh.. Rimas je! Mungkin sebab ter 'overdose' teh ais.. or.. I don't know.. Asyik jatuh sakit je pulak. Within this week pun complete one whole sickness package, sakit tekak + selsema = demam.. Elemek.. Therefore, I need distractions! And to do that, saya akan buat kerja rumah sebanyak mungkin and read more books. Guitar kapok pun tak ketinggalan! Kesian kat dia.. Asyik kena 'goreng' je dengan tuan punya! Haha.. so far, dah banyak jugak complicated chords yang saya hafal.. Hmm.. Maybe, itulah 'distractions' yang dimaksudkan! Aha.. Sebab sebelum ni, saya memang malas nak buat benda2 yang kat atas tadi. Besides that, maybe I miss my friends.. Lama tak jumpa.. Contact2 pun once in a while.. Ugh..


GUITAR PICKS
Aha! Nasib baik jugaklah.. Bila cakap pasal guitar or picks, my mind will generate the 'happy-aura' and brings the smile upon my face. Hehe.. Saya suka 'benda2' macam ni! Alhamdulillah.. Akhirnya, I've collected all the Tortex picks shown above.. Huhu.. Complete jugak 'group' Tortex tu dalam koleksi saya.. And now..




Misi mencari this type of guitar pick, Ibanez Steve Vai Edition Guitar Pick.. Huhu.. Manalah den nak cari ni menatang jenis ni!? Takpe2.. Akan diusahakan.. Haha.. For you guys yang ada terserempak dengan benda ni, ehem2.. inform me ye.. Hihi.. ;D





MANCHESTER UNITED
Ini lagi satu benda yang I always think about.. Haha.. Padahal tak payah pun susah2 nak fikir pasal diorang ni.. Hehe.. But me, myself and I as a fan of this club, I should! Lately ni jugak, saya dan 'sekutu-ManU' saya kerap bejaga malam to watch every match.. Sanggup je tapi bila hari siang, ugh.. Pantang je nampak bantal gerenti nak 'landing'! Mata pun layu-kuyu je.. Hehe.. Even worse if ManU kalah or draw in that particular game.. Tension je bila masuk bab ni.. Haha.. Ibu always reminds us: "Yang you all nak susah hati diorang kalah menang tu kenapa? Tak dapat apa pun.. Macamlah dia yang goalkan!" Then, Ayah and I look at each other and say.. "Aish.. Mana pulak! Penting2!" This is all Berbatov punya salah! Eh.. tak2.. =p
Psst.. Sorry, you guys.. This post is just for fun (at least fun for myself.. Heh..)
Enjoy doing your things so you won't end up being like me today.. Hihi.. Aha! Saya nak bedal teh ais esok.. Daa.. ;D

2 comments:

  1. bro..pick ibanez tu cuba cari akt bentley bukit bintang..rasanya ada jual kot...

    ReplyDelete
  2. Ye ke? Wokay2! Thanks for the info, bro! Haha.. Suka gile ni! Hihi.. =D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...